Nykøbing Falster Boligselskab i Nykøbing Falster

4800 Nykøbing Falster
Fax:
E-mail: lfbo@lfbo.dk

Nykøbing Falster Boligselskab er et af de største boligselskaber på Falster og Lolland. Selskabet har ca. 2.000 lejeboliger og har 2 områdekontorer; et i Maribo og et i Nykøbing Falster.

Nykøbing Falster Boligselskab i Nykøbing Falster har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Nykøbing Falster Boligselskab der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Nykøbing Falster Boligselskab skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Sjælland