Ringsted Boligselskab i Ringsted

Finsensvej 33
Fax:

Ringsted Boligselskab har 15 afdelinger med lejeboliger i området omkring Ringsted. Boligtyperne er rækkehuse og etagebyggeri.

Ringsted Boligselskab i Ringsted har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Ringsted Boligselskab der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Ringsted Boligselskab skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Sjælland