Liste over boligforeninger og boligselskaber i Roskilde

Roskilde er en af de ældste byer i Danmark. Byen er kendt for sin domkirke og den meget populære Roskilde festival. Roskilde har en del boligforeninger i byen.

Roskilde er beliggende i region Sjælland og har følgende boligforeninger; Boligforeningen Fjordbo, Boligselskabet Sjælland, Hvalsø Boligselskab, Solrød Boligselskab. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Roskilde og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Roskilde. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Roskilde.

Oversigt over boligforeninger i Roskilde

Byer i Sjælland