Liste over boligforeninger og boligselskaber i Slagelse

Slagelse er en af Danmarks ældste byer og er med sine knap 32.000 (2010) indbyggere en by med mange lejeboliger.

Slagelse er beliggende i region Sjælland og har følgende boligforeninger; Fællesorganisationens Boligforening Slagelse, Slagelse Boligselskab, Slagelse almennyttige Boligselskab. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Slagelse og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Slagelse. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Slagelse.

Oversigt over boligforeninger i Slagelse

Byer i Sjælland