Villabyernes Boligselskab beliggende i Solrød Strand

Lindeholmen 4
2680 Solrød Strand

Villabyernes Boligselskab er et boligselskab med mere end 500 lejeboliger placeret i Jersie Strand ved Solrød Strand. Selskabets lejeboliger der er lejligheder findes 1, 2, 3 og 4 værelses lejligheder.

Villabyernes Boligselskab i Solrød Strand har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Villabyernes Boligselskab der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Villabyernes Boligselskab skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Sjælland