Liste over boligforeninger og boligselskaber i Sorø

Sorø ligger i den sydvestlige del af Sjælland med relativ kort afstand til Ringsted og Slagelse. Byen har lidt mere end 7.000 (2010) indbyggere.

Sorø er beliggende i region Sjælland og har følgende boligforeninger; Sorø Boligselskab. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Sorø og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Sorø. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Sorø.

Oversigt over boligforeninger i Sorø

Byer i Sjælland