Liste over byer med boligforeninger i Syddanmark

Region Syddanmark er Danmarks sydligste region og består af de tidliger amter: Ribe, Fyn og Sønderjylland. De 3 største byer i regionen er Odense, Esbjerg og Vejle og det er også her hvor langt de fleste lejeboliger er placeret.

Se listen med byer her →

Syddanmark er en af 5 regioner i Danmark. Her er der pt. tilknyttet følgende byer med boligforeninger: Vejle, Middelfart, Kolding, Svendborg, Haderslev, Nyborg, Aabenraa, Varde, Fredericia, Sønderborg, Jelling, Vejen, Faaborg, Vamdrup, Marstal, Toftlund, Vojens, Odense, Ribe, Esbjerg, Tønder, Ansager. Vælg en af byerne i listen nedenfor i region Syddanmark og se boligforeninger med lejeboliger, der er i de enkelte byer.

På boligforeninger.com er boligforeningerne inddelt efter region og dernæst by, så man nemt kan finde boligforeninger i en bestemt by.

Liste med byer i region Syddanmark

Byer i Syddanmark