Afdeling 1 Knudedybet - boligafdeling i Boligforeningen 32

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Knudedybet 1-15, Nørvang 1-15/2-16, Grådybet 6-6A og Gl. Vardevej 31-49
6700 Esbjerg
Telefonnr.:
Boligtype: Lejligheder
Antal boliger: 215

Afdeling 1 Knudedybet i Boligforeningen 32 i Esbjerg er en af 23 afdelinger i Boligforeningen 32. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Boligforeningen 32 der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 1 Knudedybet skal du kontakte Boligforeningen 32 for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Boligforeningen 32

Afdeling 2 Grønnegade Rørkjærsgade 21-59 og Grønnegade 22-60 6700 Esbjerg
Afdeling 3 Parkvænge N. J. Poulsens Vej 2-12/1-11, Th. Dahls Vej 1-15/2-12, Grådybet 8-18, Gl. Vardevej 22-40 og Jørgen Pedersens Vej 1-11 6700 Esbjerg
Afdeling 4 Frejaparken Langelandsvej 13-23, Sejerøvej 2-28, Tunøvej 2-22 og Amagervej 18 6705 Esbjerg