Afdeling 421 Hjertingparken - boligafdeling i Esbjerg almennyttige Boligselskab

Telefonnr.:
Boligtype: Etagebyggeri med ungdomsboliger
Antal boliger: 243

Afdeling 421 Hjertingparken i Esbjerg almennyttige Boligselskab i Esbjerg er en af 11 afdelinger i Esbjerg almennyttige Boligselskab. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Esbjerg almennyttige Boligselskab der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 421 Hjertingparken skal du kontakte Esbjerg almennyttige Boligselskab for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Andre afdelinger i Esbjerg almennyttige Boligselskab

Afdeling 401 Rørkjærhuse Grundtvigs Alle 37-49 6700 Esbjerg
Afdeling 402 Spangsbjergparken Spangsbjerg Kirkevej 42-52, Skrænten 13-132+6-118, Dalen 1-87+2-40 og Bakkevej 7-45 20-110 6700 Esbjerg
Afdeling 413 Fuglebakken Spangsbjerg Møllevej 111-219, Drosselvej 30-50, Vibevej 13-23, Fuglebakkevej 1-143 og Kvaglundvej 68-78 6705 Esbjerg Ø