AAB Kolding i Kolding

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Engstien 2A
E-mail: post@aab-kolding.dk

AAB Kolding blev stiftet tilbage i 1938 og er en af de større boligforeninger i Kolding området. Med sine mere end 4.000 lejeboliger som blandt andet er rækkehuse og lejligheder, kan foreningen tilfredsstille de fleste boligsøgende.

AAB Kolding i Kolding har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i AAB Kolding der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i AAB Kolding skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Syddanmark