Boligselskabet Kolding i Kolding

C.F. Tietgensvej 1C
E-mail: kolding@bdk.dk

Se listen med afdelinger her →

Boligselskabet Kolding er en mindre boligforening med 5 afdelinger og knap 700 lejeboliger. Foreningen er administreret af Boligkontoret Danmark.

Boligselskabet Kolding i Kolding har 5 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Boligselskabet Kolding nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Boligselskabet Kolding der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligselskabet Kolding skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Haderslevvej 75 A-E, Skovhøj Haderslevvej 75 A-E, Skovhøj 6000 Kolding
Afdeling 10 Vesterager 3-95, Almind Vesterager 3-95, Almind 6051 Almind
Afdeling 11 Birketing 2-32, Viuf Birketing 2-32, Viuf 6052 Viuf