Liste over boligforeninger og boligselskaber i Middelfart

Med sine knap 15.000 indbyggere er Middelfart den største by i Middelfart kommune, der er placeret på fyn. Der findes en del lejeboliger i Middelfart.

Middelfart er beliggende i region Syddanmark og har følgende boligforeninger; Boligselskabet af 1945 i Strib. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Middelfart og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Middelfart. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Middelfart.

Oversigt over boligforeninger i Middelfart

Byer i Syddanmark