Liste over boligforeninger og boligselskaber i Odense på Fyn

Som den tredje største by i Danmark er Odense stærkt repræsenteret når det gælder almene boliger. Der ligger nogle store boligforeninger i Odense, der hver især har mange afdelinger med lejeboliger.
De mange boliger der udlejes i Odense er spredt ud over Odense by og i forstæderne til byen, som for eksempel Seden, Stige og Neder Holluf. Det er muligt at finde ledige lejligheder, rækkehuse og lignende i byen.

På find-lejeboliger.dk er der tips til hvordan man ellers kan finde lejeboliger i Odense.

Odense er beliggende i region Syddanmark og har følgende boligforeninger; Arbejdernes Boligforening Odense, Boligforeningen Højstrup, Boligforeningen Kristiansdal, Boligforeningen Østerbo, Dalum Bygge - og Boligforening, Faaborg Pensionistboliger, Fyns almennyttige Boligselskab, Gartnervængets Boligselskab, H. C. Ørsteds Kollegiet, Haarby Boligselskab, Kaj Munk Kollegiet, Landø Kollegiet, Langelinie Kollegiet, Odense AndelsBoligforening, Odense Social-Filantropiske Boligselskab, Smede - og maskinarbejdernes Andelsboligforening. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Odense og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Odense. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Odense.

Oversigt over boligforeninger i Odense

Byer i Syddanmark