Arbejdernes Boligforening Odense i Odense

Rugårdsvej 52
5000 Odense C
Fax:

Se listen med afdelinger her →

Arbejdernes Boligforening Odense er en af de ældste boligforeninger i Danmark. Foreningen blev stiftet tilbage i 1916 og administrerer den dag i dag flere typer af almene boliger som familieboliger, ungdomsboliger og senior/ældreboliger.

Arbejdernes Boligforening Odense i Odense har 14 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Arbejdernes Boligforening Odense nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Arbejdernes Boligforening Odense der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Arbejdernes Boligforening Odense skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Fælledvej, Falen, Roersvej og Haugstedsgade Fælledvej 7-25, Falen 35-39, Roersvej 14-20 og Haugstedsgade 2-6 5000 Odense C
Afdeling 1 Sct. Jørgensgade Sct. Jørgensgade 124-130 5000 Odense C
Afdeling 1 Sdr. Boulevard og Ahlmannsvej Sdr. Boulevard 43-59 og Ahlmannsvej 1-13 og 2-16 5000 Odense C