Boligforeningen Østerbo i Odense

Valmuemarken 27
5260 Odense S

Se listen med afdelinger her →

Boligforeningen Østerbo er en lille boligforening fra 1951 og er i dag administreret af Boligforeningen Kristiansdal. Boligforeningen Østerbo har 6 afdelinger med lejeboliger.

Boligforeningen Østerbo i Odense har 6 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Boligforeningen Østerbo nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Boligforeningen Østerbo der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Boligforeningen Østerbo skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Nyborgvej 45-49 Nyborgvej 45-49 5000 Odense C
Afdeling 2 Nyborgvej Nyborgvej 5000 Odense C