Afdeling 1 Fritsdals Have, Møllehøj, Bymosevej, Vesterballe - boligafdeling i Faaborg Pensionistboliger

Fritsdals Have, Møllehøj, Bymosevej og Vesterballe
5600 Faaborg
Telefonnr.:
Boligtype: Pensionistboliger
Antal boliger: 35

Afdeling 1 Fritsdals Have, Møllehøj, Bymosevej, Vesterballe i Faaborg Pensionistboliger i Odense er en af 1 afdelinger i Faaborg Pensionistboliger. En afdeling i en boligforening kan have en eller flere typer af boliger. Familieboliger er indrettet til at huse 3 eller flere mennesker, ungdomsboliger er kendetegnet ved ofte at være mindre og billige lejeboliger og en ældrebolig er en lejebolig indrettet til ældre mennesker og er ofte i et plan. Vi håber du kan finde en lejebolig i Faaborg Pensionistboliger der passer til dit behov. Ønsker du en bolig i kan du kontakte for at høre nærmere.

Søger du en ledig lejebolig i Afdeling 1 Fritsdals Have, Møllehøj, Bymosevej, Vesterballe skal du kontakte Faaborg Pensionistboliger for yderligere information. De fleste boligforeninger har gerne en venteliste man skal skrives op på for at kunne leje en af foreningens lejeboliger.

Byer i Syddanmark