Langelinie Kollegiet i Odense

Valmuemarken 27
5260 Odense S

Se listen med afdelinger her →

Langelinie Kollegiet er et mindre kollegie med en afdeling bestående af 21 studieboliger. Kollegiet er dministreret af Boligforeningen Kristiansdal.

Langelinie Kollegiet i Odense har 1 afdelinger med både lejeboliger som både kan være ungdomsboliger, familieboliger, seniorboliger/ældreboliger og handicapboliger. Se listen med afdelinger i Langelinie Kollegiet nedenfor. Vi håber du kan finde en bolig i Langelinie Kollegiet der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Langelinie Kollegiet skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Oversigt over afdelinger med lejeboliger

Afdeling 1 Langelinie 45 5230 Odense M

Byer i Syddanmark