Ribe Boligforening beliggende i Ribe

Tangevej 30
6760 Ribe
Fax:

Ribe Boligforening har 16 afdelinger med lejeboliger i Ribe og lidt mere end 600 lejeboliger. Boligerne er lejligheder, rækkehuse og villaer. Foreningens boliger administreres af Boligkontoret Danmark, som er en stor dansk boligorganisation.

Ribe Boligforening i Ribe har pt. ingen afdelinger registreret på boligforeninger.com. Foreningens afdelinger med forskellige boligtyper som familieboliger, ældreboliger og ungdomsboliger vil blive vist for den enkelte afdeling, når afdelingerne er tilføjet denne boligforening. Vi håber du kan finde en bolig i Ribe Boligforening der passer til dit behov.

Ønsker du en af de ledige lejeboliger i Ribe Boligforening skal du kontakte foreningen for at blive op på deres venteliste. Normalt giver man et gebyr ved tilmelding til ventelisten samt et årligt gebyr for at forblive opskrevet på ventelisten.

Byer i Syddanmark