Liste over boligforeninger og boligselskaber i Vojens

Skal du udleje en bolig? Prøv bolig-fremvisning.dk

Vojens ligger i den sydlige del af Danmark mellem Aabenraa og Kolding og lidt vest for Haderslev. Byen har knap 8.000 (2010) indbyggere.

Vojens er beliggende i region Syddanmark og har følgende boligforeninger; Boligselskabet af 1943 Vojens, Vojens Andelsboligforening. Vælg en af boligforeningerne i listen nedenfor i Vojens og se afdelinger med lejeboliger, der er tilknyttet boligforeningen.

Mange af de store byer i Danmark har typisk en eller flere boligforeninger med lejeboliger, og det kan oftest være svært at finde disse boligforeninger, men på boligforeninger.com hjælper vi dig med at give overblikket over boligforeninger og boligselskaber i Vojens. Vi håber du kan finde en ledig lejlighed eller et rækkehus i Vojens.

Oversigt over boligforeninger i Vojens

Byer i Syddanmark